hari yang m'debarkan...

hari demi hari..masa demi masa..saat demi saat..besilih ganti..huhu..tibe2 perasaan aku semacam jaa..bdebar..bkn psl aku nak kawin...kalo kawin mesti la hepi n bdebar gak skit..tp ni lain..huhu.yang ni mmg bcengkang mata la..tido confrm x cukup..mata da jadi brg hantu..tinggal 20 hari ja lagi aku akan btempur dlm exam..huhu..takut gak..yela mna x debar..exam kt azhar x mcm malaysia.ada test n cary mark..nie mmg 100% kna lulus dlm exam..huhu.orang malaysia da panggil balik..hu pe yang aku harap sgt dpt wt yg terbaik utk exam kali ini.aku hrp sgt2 yg mna bc blog aku ni tlg doakan aku.semoga lulus ngn cemerlang.mana tau doa kalian juga myebabkan aku berjaya..andai la aku berjaya tahun ni orang yang pertama yang akan gembira adalah kdua orang tuaku.mama n abah tentu hepi ye la anak die berjaya.huhu.moga2 mama n abh x putus2 doakn kejayaan ank mu disini.bagi kawan2 aku seangkatan kalghari aku doakan korang semua najah!! maafkan salah silap aku..gd luck for exam